Čo všetko musíte urobiť, keď vám do eshopu príde nová objednávka? Skontrolovať platbu, vystaviť zálohovú alebo ostrú faktúru? Ako dlho musíte na platbu čakať? O koľko času týmto všetkých prichádzate?
So SuperFaktúrou a online platbami viete celý proces uhradenia a vybavenia objednávky zautomatizovať a jediné, čo musíte urobiť, je odoslať tovar. Ak predávate digitálny obsah, nemusíte dokonca ani to, eshop ho môže poslať sám.
Popíšeme vám jeden z možných spôsobov ako tatéto automatické vybavenie môže fungovať:
- Keď zákazník potvrdí svoju objednávku, eshop cez API vystaví v SuperFaktúre zálohovú faktúru. Táto obsahuje platobný odkaz Trustpay, na ktorý eshop zákazníka presmeruje.
- Zákazník na portáli Trustpay pohodlne uhradí objednávku cez banku, ktorú používa.
- Trustpay informuje váš eshop o úspešnom prijatí platby (tiež o nej dostanete email). Eshop sám cez API SuperFaktúry vystaví ostrú faktúru a uvoľní objednávku na expedíciu.
- Zákazník sa po úspešnej platbe automaticky vráti naspať do vášho eshopu, kde ho privíta informácia o jeho úspešne uhradenej objednávke a vytvorená faktúra.
- Vy už len tovar zabalíte a odošlete. Ak bol objednaný digitálny tovar, eshop ho už automaticky odoslal.
Aké výhody takýmto riešením získate?
- nemusíte ručne párovať platby
- nemusíte sa trápiť s fakturáciou a kontrolovaním
- peniaze za tovar máte skôr
- v eshope nemusíte mať implementovanú platobnú bránu každej banky zvlášť. Trustpay umožňuje prijímať online platby z takmer všetkých slovenských bánk
Uvedený príklad je len jedným z mnoha spôsobov, ako je možné využiť API SuperFaktúry a online platby vo vašom biznise. Zaujíma vás, ako by SuperFaktúra a online platby vedeli pomôcť konkrétne vašim požiadavkám? Spýtajte sa nás napríklad v komentároch:)
5 komentárov