Možno si poviete, vystaviť faktúru nie je nič komplikované. Súhlasíme. Na vzor faktúr písaných vo Worde, či v Exceli narazíte na každom googlovskom rohu. Avšak skúsili ste si niekedy aké zdĺhavé je vytvoriť takúto faktúru vo formáte doc, či xls? My áno a nie je to žiadna výhra. Našťastie, máme SuperFaktúru. V porovnaní s manuálnym vytváraním faktúr vo Worde, či Exceli vám vystavovanie online faktúr ušetrí naozaj neporovnateľne viac času.
Faktúra – vzor Word (doc) v porovnaní s faktúrou vytvorenou v SuperFaktúre:
Dátumy
- V SuperFaktúre sa automaticky prednastaví ako dátum vystavenia faktúry aktuálny dátum. Bez dodatočného klikania sa vypočíta dátum splatnosti, napríklad 2 týždne od dátumu vystavenia. Dátum splatnosti si viete predvoliť v nastaveniach. Taktiež si viete prednastaviť celkový formát dátumu, alebo dátum dodania (napríklad posledný deň predošlého mesiaca)
Odberateľ
- Pokiaľ ste tomu konkrétnemu klientovi ešte nefakturovali a tým pádom si ho neviete dohľadať v zozname, nevadí. Stačí zadať jeho IČO, ostatné údaje si SuperFaktúra natiahne a stačí iba kliknúť na „uložiť„. Pri odberateľovi si taktiež viete nastaviť predvolený variabilný symbol, zľavu pre daného klienta, špecifický dátum splatnosti, poznámku, či menu v ktorej sa bude fakturovať. Všetky tieto informácie SuperFaktúra vyplní pri vystavovaní faktúry.
Platobné údaje
- SuperFaktúra vám automaticky nastaví formu úhrady a vyplní kompletné informácie o vašich bankových účtoch (samozrejme ak si všetko poctivo vyplníte)
Položky
- Ak vystavujete faktúru pravidelne za ten istý tovar, alebo službu, stačí vystaviť jednu faktúru s popisom a SuperFaktúra si to už navždy zapamätá. Pri opätovnom vystavovaní faktúry vám pri napísaní prvých písmen automaticky prednastaví položku a zároveň aj jej cenu.
Sumár
- S počítaním si v SuperFaktúre tiež nemusíte robiť starosti. Zrátavanie položiek, prepočet DPH, prepočet zľavy, to všetko spraví aplikácia za vás. Dokonca si môžete prednastaviť aj zaokrúhľovanie, ktoré vám najlepšie vyhovuje.
Poznámka
- Máte špecifikum, ktoré na žiadnej faktúre nesmie chýbať? Využite v tom prípade poznámku, ktorú si dopredu viete nastaviť. Pri vytváraní faktúry sa tento text automaticky prenesie.
A čo ďalej?
Kto faktúru vystavil, váš telefón a email sú súčasťou vytvárania každej novej faktúry. A pokiaľ si nahráte vašu pečiatku a podpis, stačí už iba faktúru zaslať klientovi. Sami posúďte a vyskúšajte, ktorá forma vystavovania faktúr vám ušetrí viac času. Nepopierateľne však určite uznáte, že máme skutočne presvedčivé argumenty, kto je víťazom. 🙂
Pridať komentár