Nemusíte byť veľká spoločnosť a pritom si môžete dopriať aj v SuperFaktúre možnosti a funkcie, ktoré vám veľa vecí pri spracovaní (nielen) black friday a predvianočných objednávok uľahčia a zrýchlia. Pozrite sa na zopár z nich:
1. Nech sa faktúry vystavia samé
Automatické vystavovanie faktúr z objednávok na eshope dokáže ušetriť obrovské množstvo času hlavne pri zvýšenom dopyte. Nastavte svoj eshop tak, aby priamo z objednávky zákazníka vytvoril doklad v SuperFaktúre. Pozrite sa na niektoré z dostupných riešení. Alebo vám prepojenie eshopu so SuperFaktúrou môže spraviť váš programátor priamo na mieru prostredníctvom našej API dokumentácie.
2. Faktúry do zahraničia – uľahčite prácu účtovníkom
Zaregistrovali ste sa do režimu OSS? Don´t worry… Faktúry pri predaji tovaru na diaľku pre koncových spotrebiteľov z EÚ je možné označiť príznakom OSS. Alebo nám ho rovno pošlite cez API v požiadavke na vystavenie faktúry z eshopu. Prečo to robiť? Lebo vás bude vaša účtovníčka zbožňovať! Ušetríte jej veeeľa práce pri správnom zaevidovaní faktúr v účtovníctve a príprave výkazu pre OSS.
3. Použite exporty pre kuriérske a prepravné služby
Ide o veľmi užitočnú pomôcku, ktorá skráti čas prípravy zásielky k vyexpedovaniu. Údaje o zásielkách „vytiahnete“ z vystavených faktúr v SuperFaktúre pomocou nástroja Export pre kuriérov a jednoducho nahráte do systému prepravcu, kde si už vytvoríte štítky.
K dispozícii máte exporty pre 14 spoločností: GLS, Geis, Slovenská pošta, DPD, Slovak Parcel Service, Zásielkovňa (Packeta), Neoship, 123 kuriér, PPL, DHL, UPS, TNT, Toptrans a Comgate.
4. Automatické úhrady
Faktúry nemusíte označovať za uhradené ručne alebo manuálnym importom bankového výpisu. Ide to aj automaticky – na výber máte z 2 možností:
- necháte si zo svojej banky zasielať notifikácie o platbách do vašej bmailovej schránky v SuperFaktúre,
- alebo si vyberiete priame prepojenie s bankovým účtom cez API. Služba priameho prepojenia je poskytovaná v spolupráci s Tatra banka a.s., no využívať ju môžu klienti TB, SLSP, ČSOB, VÚB, FIO či Raiffeisen bank.
5. Ponúknite zákazníkom možnosť zaplatiť online
Zákazníci zvyknutí na platby kartou a online cez internet môžu oceniť, ak im ponúknete možnosť zaplatiť cez online tlačidlá na faktúre. A ak ste eshop, tak si tieto brány implementuje pokojne aj na váš web. Platobné údaje sú už predvyplnené a zákazník ich nemusí prepisovať do internetbankingu. Nehrozí tak napríklad omyl preklepu pri variabilnom symbole.
6. Vytvorte prístup do SuperFaktúry kolegom
Možno nemáte čas riešiť objednávky na eshope a máte na to práve kolegov, ktorí sú zodpovední za vybavenie celej objednávky. V Prémiovom balíku im môžete vytvoriť prístup do SuperFaktúry pre viac používateľov a vy sa budete chodiť už len pozerať, ako sa vášmu eshopu darí.
Pridať komentár