Prvý deň beta testovania máme pomaly za sebou a s istotou zapracúvame Vaše pripomienky a námety. Dostali sme jeden zaujímavý dotaz, ktorý si myslím zaslúži tento samostatný mini-článok (ďakujeme Jelenik :))
Otázka: Čo sa stane s mojimi starými faktúrami, ak zmením adresu alebo číslo účtu vo svojom profile? Čo sa stane s faktúrami, ktoré som vytváral pre klienta, ktorý dnes zmenil adresu sídla?
Odpoveď: Nič
Na prvý pohľad prirodzené, no predsa len je to trochu komplikovanejšie a zaslúži si vysvetlenie. Pri vytvorení faktúry, sa vytvorí „snapshot“, alebo „fotografia“ všetkých údajov vo Vašom profile a tiež v profile klienta a takto zmrazené údaje sa prenesú do konkrétnej faktúry, kde ostanú nemenné (samozrejme, ak ich pri danej faktúre manuálne nezmeníte).
Akákoľvek zmena Vášho profilu, či profilu klienta nemá vplyv na minulé faktúry, len na tie, ktoré vytvoríte po tejto zmene. Takže nemusíte mať obavy zo zmeny fakturačných údajov, Vaše staré faktúry ostanú platné.
Pridať komentár