Ak váš účet v SuperFaktúre „vyťažujete“ na maximum a snažíte sa využívať čo najviac funkcionalít (a tým pádom šetriť čo najviac vášho času), tak pravdepodobne máte veľa z bežnej agendy automatizovanej. Aby ste mali lepší prehľad o tom, čo sa na vašom účte stalo od posledného prihlásenia, rozšírili sme Prehľady v SuperFaktúre o nový tab. K možnostiam Fakturácia a Cashflow pribudol „INBOX“.
Čo v ňom nájdete?
Inbox sa nachádza v časti Prehľady. Je to schránka, v ktorej ste krátkymi správami (notifikáciami) informovaný o aktivitách, ktoré sú vykonané v SuperFaktúre automatizovane, ako napríklad:
- či sa pravidelnú faktúru / pravidelný náklad podarilo resp. nepodarilo vystaviť
- či sa pravidelnú faktúru podarilo resp. nepodarilo odoslať hybridnou poštou / emailom, ak túto možnosť máte nastavenú
- že bola automaticky pridaná úhrada k faktúre / nákladu na základe automatického párovania úhrad (bmaily)
- že faktúra bola uhradená cez Besteron alebo Barion
- či sa podarilo / nepodarilo predplatné SuperFaktúry automaticky predĺžiť (ak máte nastavenú automatickú obnovu predplatného z karty)
- či sa podarilo /nepodarilo odoslať automatickú správu
- že vám odberateľ odpovedal na vašu SMS upomienku zaslanú cez SuperFaktúru a znenie príslušnej správy
Taktiež neplatitelia DPH budú upozornení, ak sa budú blížiť k hranici obratu pre registráciu za platiteľa DPH.
Poznámka: Notifikácie o vystavení dokladov cez API Inbox neobsahuje. Na jednej strane pre to, že informácie o objednávkach vidíte vo svojom e-shope. Na druhej strane je pri e-shopoch používajúcich API predpokladané veľké množstvo notifikácií, ktoré by Inbox zbytočne zneprehľadnili.
Ako Inbox funguje?
Nové notifikácie sú zvýraznené hrubým písmom. Ak ich považujete za prečítané / vyriešené, môžete zvýraznenie písma „deaktivovať“. A to buď:
- len jednotlivú notifikáciu
- rovnaký typ akcie naraz
- celý konkrétny deň (kliknutím na dátum)
- všetky zvýraznené notifikácie (kliknutím na ikonku fajok vpravo hore)
Označovať notifikácie za prečítané môžu všetky role používateľov okrem účtovníka a hosťa.
Budeme radi, ak nám dáte vedieť (do komentára pod článkom, na náš email, alebo live chat), či sa vám Inbox páči a či vám v ňom ešte niečo chýba.
2 komentáre