Skočiť na obsah
🕽 0948 881 081 (-) , FAQ

Inbox: majte prehľad, čo sa deje vo vašej SuperFaktúre

Inbox: majte prehľad, čo sa deje vo vašej SuperFaktúre

Ak váš účet v SuperFaktúre „vyťažujete“ na maximum a snažíte sa využívať čo najviac funkcionalít (a tým pádom šetriť čo najviac vášho času), tak pravdepodobne máte veľa z bežnej agendy automatizovanej. Aby ste mali lepší prehľad o tom, čo sa na vašom účte stalo od posledného prihlásenia, rozšírili sme Prehľady v SuperFaktúre o nový tab. K možnostiam Fakturácia a Cashflow pribudol „INBOX“.

Čo v ňom nájdete?

Inbox sa nachádza v časti Prehľady. Je to schránka, v ktorej ste krátkymi správami (notifikáciami) informovaný o aktivitách, ktoré sú vykonané v SuperFaktúre automatizovane, ako napríklad:

  • či sa pravidelnú faktúru / pravidelný náklad podarilo resp. nepodarilo vystaviť
  • či sa pravidelnú faktúru podarilo resp. nepodarilo odoslať hybridnou poštou / emailom, ak túto možnosť máte nastavenú
  • že bola automaticky pridaná úhrada k faktúre / nákladu na základe automatického párovania úhrad (bmaily)
  • že faktúra bola uhradená cez Besteron alebo Barion
  • či sa podarilo / nepodarilo predplatné SuperFaktúry automaticky predĺžiť (ak máte nastavenú automatickú obnovu predplatného z karty)
  • či sa podarilo /nepodarilo odoslať automatickú správu
  • že vám odberateľ odpovedal na vašu SMS upomienku zaslanú cez SuperFaktúru a znenie príslušnej správy

Taktiež neplatitelia DPH budú upozornení, ak sa budú blížiť k hranici obratu pre registráciu za platiteľa DPH.

Poznámka: Notifikácie o vystavení dokladov cez API Inbox neobsahuje. Na jednej strane pre to, že informácie o objednávkach vidíte vo svojom e-shope. Na druhej strane je pri e-shopoch používajúcich API predpokladané veľké množstvo notifikácií, ktoré by Inbox zbytočne zneprehľadnili.

Ako Inbox funguje?

Nové notifikácie sú zvýraznené hrubým písmom. Ak ich považujete za prečítané / vyriešené, môžete zvýraznenie písma „deaktivovať“. A to buď:

  • len jednotlivú notifikáciu

Označenie správy v Inboxe v SuperFaktúre za vyriešenú

  • rovnaký typ akcie naraz

Označenie správ s rovnakým typom akcie za vyriešené v Inboxe v SuperFaktúre

  • celý konkrétny deň (kliknutím na dátum)

Označenie správ z konkrétneho dátumu za vyriešené v Inboxe v SuperFaktúre

  • všetky zvýraznené notifikácie (kliknutím na ikonku fajok vpravo hore)

Hromadné označenie správ v Inboxe v SuperFaktúre za vyriešené

 

Označovať notifikácie za prečítané môžu všetky role používateľov okrem účtovníka a hosťa.

Budeme radi, ak nám dáte vedieť (do komentára pod článkom, na náš email, alebo live chat), či sa vám Inbox páči a či vám v ňom ešte niečo chýba.

Prihláste sa na odber noviniek z blogu

Odhlásiť sa môžete kedykoľvek prostredníctvom odkazu v emaili.

2 komentáre

A pravidelné náklady sa stále nedajú hromadne upravovať. Lebo to by nebola prémiová funkcia a získali by ju aj zákazníci s obyčajným predplatným. A možno nie.
Vedeli by ste nám navrhnúť, čo by sme pre používateľov mohli v rámci hromadnej úpravy predpisov pravidelných nákladov zapracovať - čo by pre Vás bolo užitočné? Ďakujeme.

Pridať komentár