Šikovné ťahy a užitočné finty vo fakturácii, daniach a podnikaní
Ako nájsť tých správnych zamestnancov
- Publikované
- V kategórii
- Autor
- Janka Meszárosová
V nasledujúcom blogposte, ktorý je pokračovaním seriálu určeného pre začínajúceho podnikateľa, si zhrnieme, aké sú vaše možnosti pri hľadaní spolupracovníkov, zamestnancov, jednoducho ľudí do tímu, ktorí vám majú pomôcť s biznisom, aj keď s takým hľadaním nemáte žiadne skúsenosti. Dbajte na správny výber. Nájsť niekoho, kto spĺňa vaše predstavy, nie je až také ťažké. „Okrem toho, […]
Prihláste sa na odber noviniek z blogu
Odhlásiť sa môžete kedykoľvek prostredníctvom odkazu v emaili.
Time management: ako s ním začať? 2/2
- Publikované
- V kategórii
- Autor
- Janka Ivanišová
V minulej časti o time managemente sme prebrali, ako sa naň pripraviť hlavne po fyzickej a psychickej stránke. Teraz prinášame pár zásad, ktoré je vhodné dodržiavať a tipy na jeho uľahčenie. Zásady a tipy Merajte. Vraví sa – čo sa nedá merať, nedá sa vylepšiť. Preto existujú benchmarky, rôzne rebríčky, hranice rekordov,… Aby sme mohli […]
Prehľady v SuperFaktúre: doplnkové panely
- Publikované
- V kategórii
- Autor
- Braňo Šimo
V predchádzajúcom článku sme predstavili graf fakturácie a cashflow. Nemenej dôležitou časťou prehľadov v SuperFaktúre sú však aj ostatné panely: Prehľady – ostatné panely Pohľadávky a záväzky: Pohľadávky – sumy z odberateľských faktúr, ktoré odberatelia zatiaľ nehradili. Podobne záväzky – sumy, ktoré ste zatiaľ dodávateľom nezaplatili. V záväzkoch sa zobrazujú sumy z „Nákladov“ – teda […]
Prehľady v SuperFaktúre: fakturácia aj cashflow
- Publikované
- V kategórii
- Autor
- Peter Furmaník
Jednou z veľkých výhod, ktoré prináša SuperFaktúra, je vždy aktuálny prehľad o hospodárení firmy. A aj na základe vašich podnetov prinášame vylepšené prehľady, vďaka ktorým si budete môcť samostatne odsledovať sumy faktúr (a nákladov) a tiež ich úhrady – teda oddelene fakturáciu aj cashflow. Tab Fakturácia Prehľady – fakturácia Vpravo hore si môžete nastaviť časové […]
Time management: ako s ním začať? 1/2
- Publikované
- V kategórii
- Autor
- Janka Ivanišová
Je ho plný internet a spája sa hlavne s kľúčovými slovami produktivita, plánovanie a priority. Ide o time management – riadenie času. Môžete ho aplikovať ako na pracovný, tak aj osobný život. No aby ste sa stali skutočne pánmi svojho času, je na to najdôležitejšia disciplína. Poďme na to od piky Bude to možno zvláštne, […]
Publikovanie zaujímavého obsahu: 11 typov content marketingu – 2/2
- Publikované
- V kategórii
- Autor
- Braňo Šimo
Content marketing to nie je len blog. Je toho viac. Oveľa viac. Predtým, ako sa do niečoho pustíte, zvážte, čo je asi najprijateľnejšie pre vašu cieľovú skupinu a do úvahy tiež zoberte to, čo sa najviac hodí pre váš tovar, či službu. A nezabudnite tiež dostatočne kriticky posúdiť vaše schopnosti a možnosti. Nemusíte sa pustiť […]
Publikovanie zaujímavého obsahu. Prinesie vám viac zákazníkov? 1/2
- Publikované
- V kategórii
- Autor
- Braňo Šimo
Content marketing – magické slovo posledných rokov. Čo to vlastne je a na čo je to dobré? V skratke, je to forma prezentácie firmy alebo produktu, v rámci ktorej viac menej pravidelne uverejňujete zaujímavý obsah. Teda zaujímavý hlavne pre vašu cieľovú skupinu. Tým „obsahom“ sa myslia napríklad články na blogu, videá, infografiky, ebooky a podobne. […]
Ako zviditeľniť web o ktorom nik nevie 2/2
- Publikované
- V kategórii
- Autor
- Janka Meszárosová
« začiatok témy v predchádzajúcom článku Ako sme už písali v minulej časti, v tomto článku nenájdete „zaručené“ rady, ako zvýšiť návštevnosť (a predaj) vášho webu. Zrozumiteľne vám však popíšeme absolútne základy online marketingu. Najprv si popíšeme, akými spôsobmi sa môžu potenciálni návštevníci dostať na váš web: Priama návštevnosť (direct) Nastane v prípade, ak niekto […]
Ako zviditeľniť web o ktorom nik nevie 1/2
- Publikované
- V kategórii
- Autor
- Braňo Šimo
V súčasnosti je už asi veľmi málo podnikateľov, ktorí nepokladajú za dôležité mať vlastnú firemnú stránku. Či už kvôli kontaktu so zákazníkmi, prezentácii samotnej firmy alebo chcete priamo cez stránku robiť aj predaj vašich služieb, či tovaru. Spustenie stránky je však iba začiatkom a samé o sebe vám v podnikaní nijak extra nepomôže, ak nedokážete […]
Od roku 2016 môžeme štátu odvádzať DPH iba z uhradených faktúr
- Publikované
- V kategórii
- Autor
- Peter Furmaník
Pravdepodobne na základe tlaku podnikateľskej verejnosti nastupuje pre platiteľov DPH od začiatku roka 2016 definitívne jedna viacmenej pozitívna novinka. Tí doposiaľ odvádzali štátu DPH zo svojich faktúr, bez ohľadu na to, čim im ich odberatelia uhradili alebo nie. Po novom sa môžu rozhodnúť, že DPH odvedú len z uhradených faktúr. Nový režim majú platitelia DPH ako […]